2010-06-22
 23:38:08

flussförkyld

nu ligger jag äntligen nerbäddad i sängen efter en väldigt lång dag.. jag känner doften utav min favoritblomma (eller buske) genom fönstret.. åh vad det känns härligt.. den dagen jag hittar den parfymen så.. hahaha nej men det luktar som härliga sommar kvällar.. kaprifol, mums!

Ja jag har ju då självklart fått halsfluss,,  så mådde verkligen skit,,, men imorse när jag vaknade mådde jag ännu sämre, för jag vaknade med en jävla förkylning som grädde på moset, oh YES! så under dagen har det bara blivit värreo  värre och näsan bara rinner o jag nyser hela tiden, VADFAN ÄR DET HÄR?
min första lediga midsommar på fan 5 år.. sist jag va ledig va första året jag jobabde på ica, då va jag 15?? fyfan.. helt sjukt.  det betyder 7 år!! sjukt sjukt sjukt!
så får man först halsfluss,, men sen OCKSÅ en förkylning,, livet är bra orättvist!
om jasg mår som jag gjort idag imorgon kommer jag stanan hemam från jobbet, för idag harv arit riktigt jobbigt!

jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig på midsommar.. har ju köpt en ny jättefin rutig klänning.. som jag ska ha på mig, antingen på midsommar elelr på midsommardagen hos lise.. ananrs har jag en rosa fin klänning som är rätt somrig.. äh jag kan aldrig bestämma mig..  det löser sig nog

nej om man skulle sova o bli frisk.. men jag blir nog hemma imorgon som det känns nu.. ugga..

liten härlig bild på en härligt doftande,, blomma..  elelr buske?

xx
Malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: