2010-07-25
 09:35:02

vart tog det fina vädret vägen?

så var lönen spenderad.. haha nej men en hel  del, så det kan gå, eller?
Helgen bestämde jag att den skulle bli lugn efter mina senaste superfyllor de senaste helgerna, ha ha!
Så igår träffade jag lise efter jobbet (vi hade inte träffats på en hel vecka, hur har detta kunnat ske? rekord...) vi drog iaf och köpte massa svullokäök, chips, godis osv.. som vanligt när vi  har svullokvällar.. catchade upp på den gångna veckan o hade mys! bestämde oss för att dra till Karlslund för att chilla lite till petter som djade, jag blandade varsin mojito och kopplade av efter den gångna, aldelles för llånga 5-veckan! Drog dit vid 9 där vi tog en drink (en superäcklig mango-mojito) och drog hem ganska fort igen,, svullade lite till och somnade som småbarn,, ha ha.

Imorse övertalade jag mamma att följa med till haninge C för att utföra lite shopping, jag har varit pank så länge så jag tyckte jag fick unna mig lite..  Köpte en jättesöt sommarklänning på MQ,, endast 250 spänn på Rea,, hittade också ett par skor för 250 spänn,, inte exakt som jag letat efter men dom va fortf väldigt fina =) så jag är nöjd,, köpte lite nagellack, hårfärg o annat smått o gott också, känns braaa! =) så köpte jag nya kuddar!! haha mina kuddar är så jävla dumma så äntligen köpte jag nya, MYS!
så nu har mamma lekt frissa och färgat mitt hår, fyfan va skönt det är! blev ju nästan deppig när man kolla sig i spegeln innan o såg sin äckliga utväxt ha ha.. mamma skulle även trimmat mina toppar lite men jag insåg att jag inte litade på henen fullt så mycket ha ha ha.. men det känns inte lika slitet så vi får väl se hu det ser ut imorgon..

när vi kom hem så hade jag planerat att fixa med bilen, men det spöregnade verkligen så det har inte blivit nåt, jävla sämst det regnar fortf.. så jag hoppas det slutat imorgon så jag kan fixa klart den då!

sovtajm.

xx
Malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: