2010-07-01
 11:13:13

R.I.P Hultsfred Festivalen

jag måste säga att jag nästan fällde några tårar i tisdags kväll när jag av en slump läste att hultsfredfestivalen gått i konkurs, det är så jäkla tråkigt.. det är ju festivalen med stort F,, 24 år!!
mina 3 besök har varit bland det roligaste jag vart med om!! Första året, 2006 med Dalarö tjejerna, en upplevelse i sig haha men vi hade så roligt!! 2007 med Lucas Cg och Australien gänget.. 2008 med JEssie Carro och Fia.. haha jag saknar känslan o bara av där, gud va skoj det va!  alla bra band man har sett o alla nya man upptäckt..
fyfan.. det är riktigt sorgligt!   Jag kommer sakna dig!
och stackars alla människor som köpt dyra biljetter o kanske inte får tillbaka några pengar.. =(  stackarna!

men många minnen kommer finnas kvar från dom skogarna och allt där till! det är riktigt sorgligt!

xx

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: