2010-07-07
 21:07:26

Party and party and partyyy...

and pa and pa and paaartyy.. åh va den låten är partyyy haha!
jag blir så glad när jag hör den! bästa partylåten, oh yes! och köra bil låten.. haha!!!

Sitter  o kollarp å fotbollen, tyskland måste ta det här, oh yes!

Helgen va trevlig! jobbade fredagskväll o då va det lugnt =) kom i säng tidigt o va ute på sjön på lrödagen med mam&pap, mys! fick massa sol osv.. på kvällen drog jag mig in mot fruängen, mötte lise på vägen för att spela kubb och grilla utanför carro där di blev en massa folk! super skojs.. efter att cg haft ner kungen i kubb 2 gånger och dom förlorade och vann en sista! haha sjukt kul!
nej men en riktigt rolig kväll, tråkigt att CG & Renee inte följde med ut dock men vi hade sjukt kul iaf,, jag vart lite full dock men så kan det gå, kul hadej ag iaf!

på söndagen mådde man väl som förtjänat o det var dags att fira Alex som fyllde 5, söta kusse! blev lite piggare efter att ha sparkat lite boll med småkussarna men kom hem och sov en låång stund! på kvällen drog jag till Heron och mötte CG & Renee för att kolla in senaste Twilight, Eclipse hette den va? så sjuuukt bra! bättre än dom andra till&med .. nejmen riktigt bra o härligt o hänga med brudarna!
I måndags va det dags för grönan och hänga med gänget igen,, och fira carros födelsedag! =) Åkte alla konstiga grejer o hade skitkul! åt en massa gött drack några öl o hade riktigt mysigt! =) riktigt bra dag! skulle dra till Snaps och möta upp Lise & co.. men efter att ha ringt lise säkert 10 ggr utan svar la jag ner det projektet och begav mig till N för film. =)

igår & idag har det vart bilmeck växlat med lite sol&bad,, och fotboll såklart!

är sjukt avis på CG som är i grekland,, jag önskar jag ahde vart med hahahaha!! nej men är riktigt avis på er tjejer!!
hoppas ni kör hårt för mig med! =)

xx
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: