2010-07-09
 23:03:23

helg!

idag skulle ha betytt semester,, men efter lite kris blev jag tvungen att hoppa in på jobbet i helgen,, inte så kul kanske, men pengarna sitter ju aldrig fel!

på måndag blir det dock semester och jag lääängtar! ska bli sjukt skönt! på tisdag ska jag Lise & Sara dra till Saras landställe på Ekerö några dagar, blir härligt att komma iväg lite iaf =D sen blir det nog massa häng  i stan,, dricka en massa öl o ha det härligt resten av veckan =D och framförallt,, massor av sol!

jobbat morgon igår o idag.. igår va jag barnvakt till de små kussarna, supermysigt =D på kvällen drog jag till N för att kika lpå lite family guy och sådär =) mys mys!

imorse, väl på jobbet va jag sjukligt trött! men Anki gjorde min dag! idag va henens sista dag innan sin semester och hon hade med sig världens gulligaste lilla present till mig, inslaget i värsta gulliga muffinspappret hahaha!! så söt! hur som hade hon köpt ett nagellack till mig som jag verkligen velat ha, corall färgat superfint!! hihi superglad! superbörjan på dagen, kommer sakna att jobba med Anki, hon är så otroligt rolig!! kommer va tomt!

jag ska nog sussa nu.. börjar halv 8 imorgon.. sjukligt trött! får se vad man hittar på imorgon! =)

sovtajm!

xx
malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: