2010-01-14
 20:52:45

Torsdag, torsdag

Godkväll my friends :)

Idag har fortsatt bra,  började halv 9 imorse med Engelska B,  och vid 11 när lektionen va slut mötte jag upp lise för lite lunch :)  lagade lite tacos hos henne innan det va dags för mig o röra mig till banken för o få mitt studiebidrag insatt på kontot och så vidare till skolan igen.. Matte B följt av Etik & livsfrågor.. hur fan kudne jag välja den kursen igen? jag ahde glömt hur mycket jag hatade den,,, fyfaaaan.. så jävla värdelöst, jag hatar verkligen sånna där jävla kurser.. men men, det går väl fort!

Nu är jag hemma och kollar på "Made in Sweden".. lagade en god middag med lillebror,, kyckling med morötter och potatis i uuugnen, mums mums!  är så sjukt  trött ska nog lägga mig och sussa direkt..  ugga!

Imorgon är det dags för jobb igen då.. 5 - 14. täntke åka och träna efter jobbet,, eller först sola och kolla lite,, är så sugen på å shoppa, dumma dumma!  blir nog en lugn hemma kväll imorgon iaf, skönt!

hahaha fastnade på nellys rea, fortsätter där :D haha. talk to you later!

xxx
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: