2010-01-31
 21:26:13

Onionring

Grattis till min bästa onionring!
igår va det lises b-day och det skulle firas för fulla muggar!
Blev först en hårdtärning på gymmet, lite shopping på coop med mamsen och drog till lise vid 2, köpte med mig en tårta hahaha.. hjälpte till emd middageo n fixadeo ss iordnign o allt tillsammans innan dom andra girlsen kom för parrtyyy. en supergod middag bjöds det på och vid 10 tiden åkte vi in till ambassadeur för party party. blev en lång skitrolig kväll dans och allt för mycket redbull, haha!
drog hem vid 3 4 någongång efter en fettokorv hahaha.. Carre hem, och jag somnade som ett barn, haha!

idag har jag verkligen mått assss. hängt hos lise hela dagen, kollat film käkat och varit allmänt störda. haha.. underbart. ja!

veckan i övrigt har vart bra,, massor av skola, åkta skrillor med Camilla, Carro & Hörnet i Onsdags.. drack varm choklad och drog sen hem till carro för film och mat, va en mysig kväll :)

i fredags hängde jag med lise och drog sen till Annelie med Teo,, inte träffat dom på skitlänge, sen jag slutade på coop? sådet va kul, käkade pizza & spelade tvspel. mysigt värre :)


sjukt seg har jag vart idag o har tappat skrivandan lite,, men den kommer nog tillbaka! :) träningen  går bra iaf, hihih =D yeeey,

xxx
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: