2010-01-25
 00:16:59

okey..

Helgen är över!
och jag är ordentligen med trött.
Fredag var en bestämd lugn hemma kväll med päronen. Lagade en god middag efter att ha varit på gymmet med mamma (haha) och kollade på tv.. vid 9 - 10 tiden ringde lise, och jag med min oerhört dåliga karraktär kunde ju inte säga nej till atta haka till ollan, fyfan. Blev dock en sjukt rolig kväll, ida plockade upp mig och vi drog tilll lise, där även hanna & emelie befann sig.  klunkade lite redbullvodka och begav oss mot ollan och klockan va säkert halv 1.. blev en ganska kort visit men man hann bli rätt dragen under tiden,, vi hamnade på efterfest hos Emma när ollan stängde vid 2 och det blev.. en hel del, haha! Jag, Ida & Hanna begav oss vid 4 tillbaka till lise för att slagga, elelr ja, Hanna drog hem,. haha!
Ida drog vid 8 och jag slaggade kvar tills lise kom hem, vi drog och käkade med Hanna, pizza, mums mums!
degade lite tills lise skulel till jobbet, blev hämtad av mamma och drog sen hem,, slöade lite, åt lite middag och fixade mig i ordning för att sen dra till carro för en ny utgång, woho! va llite småseg men kom igång och vi drog til lstan o ahde en kul kväll! :D

idag drog jag hem rätt tidigt eftersom jag ändå tog det hyfsat lugnt igår, va nere och åkte skridskor, grillade korv o hade allmänt myyys. efter somnade jag på soffan haha.


har fått världens utslag på benen,, dom gör jätteont o svider, buhu.


nu, sovtajm, för imorgon är det skoldags..

xx

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: