2010-01-31
 22:45:34

nackspärr

Aj Aj aj.. stackars mig just nu.
har så sjukt ont i nacken,, vet faktiskt inte vad jag gjorde med den igår? inte kan det varit bra iaf.. men men, vad gör man inte? ska försöka somna o hoppas på att det gått över imrogon, ugga ugga!

Jag funderar allvarligt på att försöka vara lite lugnt och sansad ett tag.. Har varit så jävla mycket festande sen ja,, sen långt tillbaka.. och nu när man blitt student ( ! )  så har man ju faktiskt mindre pengar också..  nej men jag borde klara mig utan ett tag.. eller iaf skära ner på det.. behöver ju inte va ute o festa varje helg, o speciellt inte båda dagarna?

Vill köra vitt i helgen,, men ska ju se Billy Talent på Lördag,, och har en känsla av att det kan sluta med utgång efter,, men vi får se..

nu ska jag iaf sova, börjar 9 imorgon,, ugga ugga!!
en låt va länge sen!


xx
/malle
 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: