2010-01-12
 19:46:18

kompiis det går bra nuuuu

god kväll mina nära & Kära! =D
Idag har varit en riktigt bra dag och jag känner mig bara så Peppad, glad och ännu mer sprallig (om det är möjligt) hur kommer sig då detta?
Första dagen i skolan gick super! =D  Började med matte B och det kändes bra, trotts att jag kom på mig själv.. Läraren ropade upp alla och ställde frågan "hur länge sen va det du läste A kursen?" Jag svarade glatt att det va väl  ungefär 3 år sen.. men så tänkte jag efter..  i vår är det ju fan 3 år sen vi tog studenten, och A kursen läste man ju i 1an,, vilket betyder att det faktiskt va 5 år sen.. fyfan alltså.. Det är sv¨rt att inte känna sig lite gammal i det fallet.. eller?
Hur som fick vi sluta tidigare och jag hade ett hål på ca 1 timme, tog min absolut sista Cigg (woow, men man får väl ta en till ett gllas vin o så, eller?;) och åt lite lunch, samtidigt som jag räknade sidorna vi hade till på Torsdag.. pluggis, nästa? nej men det kändes faktiskt riktigt bra att ha det avklarat :)
Nästa lektion var det dags för engelska B. verkade va en störtskön lärare och en helt OK klass. hoppas det, fick göra ett test och ltie så för o se om man platsar i gruppen, blir ju även där 5 år sen man läste A. men det kändes bra, inte så svårt (hoppas jag)
Efter jobbet bar det direkt av till gymmet & nu har jag precis ätit tacos, mums mums! Jag känner mig jsukt duktig som kommit igång med allt och jag känenr mgi bara SÅ glad. detta ska avklaras och ingen ska komma och förstöra mitt peppande nu, uppfattat!

nu ska jag fixa lite matlåda för imorgon är det dags för ännu en dag av jobb och träning! =D

xxx

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: