2010-01-17
 19:53:35

Helg helg

God kväll mina vänner!
Här sitter jag efter en väldigt t trevlig helg men sjukt trött och sliten.
I fredags stannade jag hemma, lite filmkväll och somnade tidigt, mys mys! :)
På Lördagen blev det lite städande och fixande innan jag begav mig till haninge med pappa för att fixa födelsedagspresent åt mamma, klackade även om mina svarta pumps (behövligt, ja) kollade runt lite.. sen blev jag skjutsad till Hanna där hon och Lise väntade på mig för att dra vidare och käka, mums mums. vega baren är fina grejer det!
Ännu en gång till haninge för o gå på systemet o kolla runt lite, blev lite sminkshopping (fyfy) sen tillbaka till Hanna för att fixa oss i ordning för kvällen! =D Vidare till EMelie för att ta några glas och möta upp resten av tjejerna,, sen va det dags för att dra oss mot Söder och La Cucaracha för att fira Martine och äta en god middag..
dock blev middagen kaos och stället var verkligen sämst, det började med att vi inte fick sitta på stället vi bokat bordet, väntetid på ca 45 minutet för att ens få sätta sig vid bordet som va bokat sen tidigare. personalen var bara allmänt otrevlig,, efter mycket om och men fick vi iaf ett bord för 11 personer som vi va.. beställde våran mat och dricka.. efter en väntetid på yttligare 45 -60 minuter kommer kocken ut och säger tyvärr, maten ni har beställt är slut. helt jävla sjukt. Han erbjuder oss en gratis Tapas buffet istället, och vi hade väl intem ycket att välja på. klockan började väl närma sig 11 när maten äntligen kom in, och det va ju inte precis någon höjdare det heller.. då allt i princip även här va slut och dom itne hade något mer av det vi bad om, sjukt missnöjda fick vi åprata med kocken igen och sa att det här va definitivt ingenting vi ville betala för. hela kvällen var bara en lång väntetid osv... Det slutade med att vi gick därifrån utan att betala ett öre för varken mat eller dricka. vad ska jag säga? gå aldrig dit.

Vi gick över till stället tvärs över gatan och drack några riktigt fräscha drinkar.. Körde Frozen Mango Mojito och fyfan va god den va, det är definitivt den bästa drink jag druckit ;) blev även lite annat kul.. blev bjudna på shots av personalen och oj oj, mums blev det.
Vidare vandrade vi t ill Café 54 som inte hade mycket drag alltså., det va kul o hänga med alla men ja,, lite dåligt drag.. så jag bestämde mig för att åka och möta upp CG, Carro & co istället.. vilket betydde soft. haha fyfan, men det va okey, hade sjukt kul o skaka ordentligt med rumpa med CG.. Va helt sjukt taggad och i ett perfekt tillstånd, bara sådär oerhört sjukt glad och taggad, WIHA! :D  när dom stängde och efter mycket velande drog jag och Camilla vidare till Grodan.. Hahaha det är få man kan ha så roligt med, vi stog o dansade heeela kvällen och bara brydde oss inte om nåt anant än vi 2. så sjukt kul va det, lensade min explorer flarra jag som vanligt hade med mig in,, explorer toppat med lite lite redbull.,. fyfan va äckligt men vi hade sjukt roligt! :D ägg pägg vi är bäst ibland ;)
vid 5 kände vi väl att det va dags att röra sig, så vi tog en carre till camilla och betalade endast 100 spänn,, ibland är det bra o va tjej ;)

Helt sjukt rolig kväll blev det iaf, trots strul med mat och allt så hade jag sjukt mysigt o hänga med alla,, och superroligt o skaka en massa rumpa med camilla! wihihih..

imorgon blir det dags för min första lektion i Excel, efter det träning o sen hem o tvätta & Plugga, wiha, eller?

Pratade med Lise & Hanna om att åka skrillor någon dag, vore så sjukt kuuul!! så sjukt länge sen nu. Jag, taggad!!


nu, sova. efter en dusch och lite packning!


xxx
Malin




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: