2010-01-22
 00:06:36

Ensam är stark,, eller?

mina klänningar från nelly va förövrigt sjukt snygga, mycket bra. byxorna va också sjukt bra så jag är nööjd! bra köp oh yes!



Jag är liite i  en Ensam är stark period. Jag försöker koncentrera mig på skolal & träning och det har gått sjukt bra,, det känns iaf riktigt bra och komma igång ordentligt,, Jag är så oerhört trött på killar.. Är alla verkligen likadana? Av mina erfarenheter att dömma börjar det nästan inte se bättre eut.. De senaste halvåret har verkligen alla killar jag börjat träffa varit heeelt mysko på olika sätt och vis, och jag börjar verkligen dra alal över en gräns.. eller är det jag som är helt störd på något sätt? haha nä men, Jag är verkligen trött på alla dessa störda killar som bara ska bete sig som svin eller bara vara allmänt dumma i huvudet, jag förstår inte varför det alltid ska vara dom jag dras till, ellerrr om det är alla jävla puckon som dras till mig, jag vet inte. Men hur som så är det slut på det nu, jag orkar inte med en till utav dom här jävlarna, det harb ar gått till ett stop nu. 
Hejdå på er, jag orkar inte mer nu!
Varför kan man inta bara träffa någon som det bara känns sådär bra med, som gillar en för att man är en sån glad sprallig och lite allmänt cp tjej.. Jag förstår inte.. Jag tror jag ger upp för nu!

Imorgon blir det städning, tvätt och plugg! Och sen ska jag helt klart dra mig till  gymmet, inga undantag där inte!
vi får se om det blir utgång imorgon eller lördag, mihih.


xxx
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: