2010-01-10
 17:36:45

Pepp Pepp Pepp

mitt uppehåll är över! nu är det dags för nya tag!
Imorgon börjar något nytt, först och främst ska jag börja plugga! det känns faktiskt riktigt roligt! det är dags och jag är oerhört peppad!!  =D
Nr 2 blir att ta tag i träningen på riktigt, imorgon direkt efter jobbet blir det gymmet! :D nu ska jag ta tag i det här på riktigt och komma i form, wihooo =D pepp.
Nr 3 blir att helt och hållet lägga ner det här med rökningen. Mycket onödiga pengar med tanke på att studenter är fattiga, haha! så det är bara att lägga på hyllan, mitt nya nyttiga liv, here i come! ;P

Förra veckan var fylld av jobb, 5 - 14 heeela veckan. helt otroligt trött i slutet.. men men det va ju helgm elller hur? :) Skulle möta upp carro på söder på fredagskvällen efter några öl på Snaps med K. Carro kände sig dock dålig så blev aldrig något uppmötande med henne så hann istället med sista bussen hem, sjukt skönt o vakna upp dagen efter, pigg och hemma i sin egen säng :) hängde kvar här hemma ett tag och kollade lite film,
Senare drog jag över till Camilla för en filmkväll :) köpte pizza och kollade på Tv, snackade massa skit och hade mysigt! slutade med att jag sussade kvar och blev en hel kväll med CG&KEDE. hihi. alltidl ika myys <3

väl hemma är det dags för stägning,, men jag är så seg o trött... men det måste göras!! sjukt äckligt här inne, hahaha.. men nu ska jag först äta nåt.. sen är det dags!!

jag är sugen på o kolla på Titanic, jag minns inten är jag såg den sist, sjukt länge sen va det iaf!


xxx

/malle







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: