2010-01-13
 18:03:37

Det fortsätter

God kväll vänner!
ännu en bra dag har rullat förbi, och det känns bara riktigt jävla bra! varför ska man ah folk som bara drar ner en i sitt liv för? nejtack, jag skippar det for now! =D Jag är glad som jag är, WOHO!
idag blev det jobb, 5 - 14. spännande? inte mycket faktiskt.. som vnaligt rullade det på bra, drog direkt vidare till gymmet för ett 2 timmarsa pass, oh yes! känns så jävla bra o va på g, sänlla, låt mig ha detta peppande KVAR! =D  3 dagen på rad med tärning, och imorgon blir det en fjärde då jag har håltimme i skolan täntke jag =D

Nu ska jag fortsätta med min storstädning jag började med häromdagen, det  blir bara bättre o bättre? sen ska jag nog plugga lite tänkte jag :) min nya grej är ju att satsa på o bli en riktig pluggis nörd, sounds good? haha..

och så är det helg snart, denna vecka har  gått rally! =D
bra låt blir det idag med, shyrre eller vad!


xxx
/malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: