2010-01-12
 09:35:46

Dag 1

God morgon vänner!

Idag är dagen, jag är sjukt peppad och lite nervös, men det är väl ok att va det första dagen i skolan? ;)
Matte B & Engelska B står på schemat idag, följt av träning! :)

igår va det jobb som gällde och tro det elelr ej, jag drog direkt till gymmet efter, hihi :) så idag har jag faktiskt en hel del träningsvärk, men det är OK!  jag gillar det, det känns bra för nu vet jag att jag har gjort nåt nyttigt ;) haha! och ännu bättre, när jag kom hem igår ringer bilmecken och säger att min bil är hel igen!! :D igår va helt enkelt en perfekt dag, och jag hoppas att veckan fortsätter så :)

Jag är så trött på folk och dess konstiga beteenden, nu går det bra för mig och jag ska bara fortsätta följa på den banan! :) och ni som inte samtycker eller ska sätta käppar i hjulen föör mig, bara, försvinn va? ;)

Nu ska jag äta lite lunch och sminka mig innan jag rör mig =D

PEPP!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: