2010-01-21
 11:19:39

=D

hello hello!
min arm värker, jag tror att det är en blandning av träningsvärk och,, jag pratade med carro hela vägen hem när jag körde så.. att ha en träningsvärks arm i sammaställning för länge är nog inge bra, aj aj!

Blev träning både i tisdags och igår, duktig malin, kände mig dålig i måndags så hoppade det då.. Och idag.. hade världens huvudvärk när jag vakande och drog till skolan så pallade inte packa nån väska o bla bla så blev inget idag.. om jag inte orkar åka efter skolan.,, för ska ju tillbaka dit vid kvart i 2.. till kvart i 6,, känns så segt o dra o träna då,, vi får se? kan ju försöka-- imorogn måste jag köra iaf =D


sjukt hungrig är jag nu iaf, så ska nog laga till lite lunch.. frågan är bara vad, jag är sugen på radhusbiff, elelr blodpudding som det kanske heter. mums mums,, jag förstår inte folk som tycker det är äckligt.. jag tycker det är sjukt gott! visst att det är lite äckligt om man tänker på vad det är.. men vad är inte äckligt om man tänker på vad det egentligen är? Jag gillar det iaf, smakar muuuums! :D

Imorogn är jag ledig iaf, så skaj ag sova länge länge, sen dra o träna.. o så får vi se! Blir troligtvis utgång med Carro antingen fredag eller lördag.  bliir kuul! sen ska jag åka skrillor någon dag också.. får se om Onionring är på annars tänkerj ag åka med mamma hahaha!! mys mys!

nej, mat var det som sagt, så skaj ag försöka plugga lite!

xxx
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: