2010-02-11
 22:36:02

Helg

hjälp mig va sämst jag har blivit på att blogga den senaste tiden! tråkigt liv? jag antar det.. tråkiga inlägg som handlar om skola, jobb och träning? haha-
veckan har iaf rullat på relativt fort, för imorgon är det fredag. har varit mycket plugg och jag har försovit mig 2 gånger, sämst, jag vet! men det har bara inte gått att gå upp.
och ja, jag har jobbat mån ons och imorgon så har varit helt fullt och jag är helt slut!
Idag gick jag lite tidigare från sista lektionen för att hämta upp lillebror som fyller år! 17, jag kan inte riktigt fatta hur stor han har blivit, tänkter tillbaka när man själv va i den åldern, känns sjukt länge sen,, 5 år sen!
när vi kom hem hade alla hans kompisar samlats för att överraska honom som lillebrors flickvän hade ordnat ihop, riktigt gulligt! så mamma och jag bakade tårtor igår och när jag kom hem hjälpte jag till och lagade mat, åt nästan 20 pers, haha! Tacos va det iaf, mums mums!
så har hjälpt till inne o fixat lite osådär så mamam sluppit göra allt själv. snällt vaa? haha!

I morgon blir det då jobb, 5 - 14. hur ska jag orka? efter det blir det träning!
och helgen ska bestå av plugg plugg & plugg! känns helt okey, jag är ändå pank så skulle inte kunna göra nåt anant, haha. Pratade med Camilla om o ha myskväll åp lördag så det kan detn og bli :)

nej nu är jag sjukt trött så ska nog somna in lite,, elelr först läsa några kapitel i min bok.

xx
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: