2010-02-03
 23:32:33

godkväll

här ligger jag nerbäddad i sängen, på ena sidan - jag. och vem delar jag säng med? haha, jo, mina skolböcker såklart! kunde inte kännas bättre än så tror jag? N Ö R D
 eller?  haha kör hårt på min "Ensam är stark" teori,, och det har fungerat väldigt bra :) Jag är glad, jag mår bra, Jag sköter skolan.. ja. haha! men man kan ju känna sig lite ensam när man inser att man delar säng med skolböckerna,, inte att gömma under stolen!

Idag har jag jobbat, första dagen på länge, 2 veckor sen säkert?  det va trevligt, att få in lite pengar,, om jag nu gjorde det? Jag fick nämligen en P-böter. Jag hade ställt p skivan fel,, så jävla klantig!!
Världens snökaos har det varit också, en massa förseningar och bla bla, vilket betyder mer för oss att göra! snö kaoset betöd också oplogade vägar på vägen hem, så va inte hemma förns kl va nästan 11.. slutade ju 10 så... 

Imorgon blir det plugg för hela slanten. Skola 8.30 - 17.40.. med ett hål på några timmar då jag täntke träna.. äta lunch och räkna matte!

nej det kanske är dagt att sova.. ugga ugga..

den här låten gör mig så glad, :D


xx
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: