2009-09-13
 20:43:20

skum skum

HEJ! :D
helgen har varit konstig, men sjukt bra! :) Fredagen va helt underbar med gamla tjejerna. va helt sjukt mysigt o träffas alla 4 igen och det kändes nästan som om det inte gått så lång tid som det gjort sen sist! mysigt, helt enkelt :) vi bakade pizza tillsammans o drack en del vin.. bestämde oss sen efter mycket om och men att dra till Metro, nära och bra eftersom vi va hos Parning på söder!
när jag kollade på mina samtal och grejer igår upptäckte jag att det blev en tidig kväll, och jag tror vi drog runt 1.. eller? jag vet inte riktigt, va en hel del snurrig i huvudet, haha!
lördags morgon va skum,  helt enkelt. begav mig hem vid 1 tiden och missade ju självklart bussen med 5 minuter, tur att man har en kär vän vid namn Lise som man kan hänga med :) när jag kom till henne hade hon lagat mat och bjöd mig på lunch, gulligare tjej får man leta efter helt enkelt.. pratade om allt och inget, känns alltid bra efter att ha pratat med den kvinnan <3 .  fastnade där ett tag så va inte hemma förns vid 6 eller nåt..
Lagade lite mat inför idag och fixade lite,, somnade sen vid halv 10.. helt sjukt skönt. jag kan inte minnas sist jag bara va hemma och somnade tidigt en helg då jag va ledig.. sjukt skönt va det iaf :)
pigg och glad idag fixade jag och mamma med mat inför lunchen ja, eftersom ajg fyller år imrogon va släkten här och åt lunch och fikade, mysigt! :) fick träffa världens 2 sötaste små kusiner och resten av gänget, alltid lika mysigt! :)

imorgon blir man då alltså 21.. känns konstigt.. för att det känns inte alls? konstigt, helt enkelt.
ska iaf in till stan o fika med cg, och kanske parning. shoppa lite kanske.. eftersom jag är ledig imorgon, har ingen lust att bara sitta hemma och glo.. haha!

resten av veckan blir det iaf jobb.. och på fredag fira med vännerna :) ska bli mys mys mys!


Bus med Alex!                                                           med tjejerna på metro.. Carro fick offra sig o ta bilden!

               




De senaste dagarna har jag lyssant på den här låten heela tiden.. vet inte riktigt varför, men jag gillar den!

vi hörs!
/malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: