2009-09-01
 20:02:45

osäker

hi friends!
idag har varit en blandad dag. började med jobb till 12, sen drog jag till Annelie tillsammasn med teo, köpte kebab och kollade på "Twilight" som jag inte har sett innan, jag vart faktiskt positivt överraskad. jag ahde trott att den skulle vara superlöjlig och inte bra alls, men attans, visst va den löjlig här och där, men ändå, jag gillade den!

efter filmen spelade vi lite buzz.. jag vann.. 0 gånger! jävla osis alltså.  sen när jag åkte hem började bilen krångla.. igen! fick panik o ringde mamam som kom med bensin fal ldet skulel vart att den höll på och ta slut, vilket deti nte va. efter 3 stopp kom jag iaf hem så nu är det väl abra o hoppas på att det går o fixa p ånåt sätt, jag oarkar inte med dendär skrothögen, ny bil nästa.. nytt jobb först kanske?

just nu känner jag mig mest trött. kaffe. ja tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: