2009-09-10
 21:26:40

Jobb Jobb Jobb

hej hej hej! :)
idag har vart en bra dag.. eller ganska iaf? bortsett från jobbet. folk jag jobabr med är så irriterande.. usch! och andra så urgulliga. det är tur att dom är där, men när dom inte är det lyser verkligen deras frånvaro, för resten är verkligen usch.
hur som sa har vi börjat med en ny grej på jobbet då man får vara med och plocka på alla avdelningarna, idag va det kläder och skor, superkul! :) o göra nåt helt annat.. (:
när vi stod och plockade ringde min mobil och jag fick veta att min bil var hel och lagad.. och att jag fixk halva priset på  nästan allt som dom lagat, blev så oerhört glad då min ekonomi inte är så rolig just nu.  så shysst! så det gjorde mig verkligen jätteglad!
sen har jag blivit sams med pappa idag också.. även det va jätteskönt.

sen är man ju ledig i helgen, så imorgon blir det middag o utgång med gamla bulgariengänget :) ska bli supermys.

den här känner jag för ikväll =D blir så glaaad när jag hör den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: