2009-09-02
 17:11:28

i en annan värld

jag längtar tillbaka till Australien. ta mig dit, snälla? jag är så osäker på precis allting just nu. här står jag, med jobb i 3 månader till, och sen då? Har ju sökt en hel del, det är väl bara o hoppas.
men tänk om jag då får ett jobb, då kan jag ju inte dra ut och resa direkt. och, om jag får ett jobb och inte kan åka ut o resa, då vill jag ju inte bo kvar hemma.. då är det ju dags för mig att förflytta mig.. usch va allt är jobbigt. va skönt det vore om man visste allt klart..

begravningen var vacker. Det var tungt. det värsta var nog att se pappa så ledsen..  man får bevara alla fina minnen djupt.  helt enkelt..


nu skaj ag fixa lite bilder o grejer.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: