2009-09-20
 14:00:11

I bruise easily

Fredagen va över all förväntan. superbra, verkligen :) Maten vart supergod, världens finaste tjejer va här o firade med mig, singstar och allt kul.. fick jättefina presenter.. åh vilken härlig kväll, vi drog sen til lstan vid halv 11 för att besöka grodan som nyöppnat. va superroligt trotts ett elelr kanske 2 glas för mycket, SJUKT KUL =D Jag har verkligen världens bästa vänner :)

idag känner jag mig nere och har ingen bra dag alls. Jag vill bara åka iväg o va borta ett tag,, saker är så jobbigt hit o dit.  vissa saker är så svåra.. jag är dålig på att hantera saker..
Jag är trött på hur jag har varit de senaste åren, och det är verkligen dags för förändring, jag har gjort så mycket konstiga saker som jag verkligen inte är stolt över, och jag är bara trött på mig själv..
Jag vill verkligen åka iväg till Australien igen, själv, och få växa, ändras, få perspektiv på saker och ting och va med om något annat, inte få allt som man tar för givet och verkligen ta hand om mig själv.. nu är det väl bara pengarna som är problemet..  det ska lösa sig, på något sätt.


/Malle



Estefania Rojas (Steffi)
PUBLICERAT: 2009-09-22, 00:23:21

det var sjukt underbart i fredags! Tack för det :D Grym mat som ja skrytit om för freddan och mamma, och sjukt underbart sällskap! <3 / Steffi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: