2009-09-08
 22:37:35

funderingar.

jag har ju varit så oerhört kass på att skriva den senaste tiden,, så ska försöka mig på att ta igen lite.
Helgen va väl sådär.. en massor av jobb. jobb jobb. och jag va väl lite halv krasslig fortf. pga halsflussen.. lagom rastlös stanande jag efter mycket om och men hemma i fredags, bra val av mig. vila lite :) började ju även 7 dagen efter.. drog till ess direkt efter jobbet 7 - 17 och åt lite och började dricka öl! mysig tjejkväll med massa skitsnack och lite öfr mycket dricka. Efter en massa beslutsångest mellan stan eller ollan bestämde vi oss för ollan så kunde jag dra vidare till stan va planen,, vart ju lite kaos och mycket dricka så det hände ju aldrig.. däremot kom lise dit efter ett tag och hade skitkul med alla. ess vart lite dålig dock men så kan det gå..
när ollan stängde köpte jag och löken kebab och drog till henne..  härligt.  mötte senare ett bekant ansikte och åkte hem till mig, härligt härligt! ;)

söndagen va seg. sovande och  lite sådär sen till jobb och slit.. uggla!


jag vill ha en ny klänning till mitt födelsedagsfirande.. undra vad det ska bli för någon.. har hittat en på Nelly och en på Bubbleroom men jag vet faktiskt inte vilken jag vill ha.. den från bubble är nog mer användbar och den andra lite finare.. beslutsångest som vanligt. den från bubble är ju dessutom mycket billigare.. SVÅRT! men den från nelly känns ju lite mer kalasig.. ååh.. båda är ju fina. .

ville ändra lite utseende här också. den förra va så vit o tråkig, nu fick den iaf lite färg, men vart sne istället? eftersom jag är så oteknisk och inte kan fixa ihop en själv får jag väl nöja mig med dom vanliga stilmallarna.. haha så det kan gå helt enkelt.


jag måste faktiskt bjussa på en låt nu också, innan jag ska sussa! kan det bli bättre än Ted?

/malle









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: