2009-09-22
 22:04:52

FARMFREAK

Idag är en bra dag, nu har jag bestämt mig!
Jag ska lägga alla bekymmer och svåra ting åt sidan, och bara vara mig själv och den jag verkligen är, världens gladaste, knäppaste och konstigaste tjej! Allmänt CP helt enkelt, för det är ju jag! avrför gå runt ochc grubbla och känna sig förvirrad när man faktiskt kan var glad och pucko? Jag vet inte. men jag orkar inte, inte nu! Jag ska ju faktiskt vara på topp.. Så är det, helt enkelt!

Farmville. jag är beroende? jag trodde att det började gå över och jag började tröttna, men ack så fel jag hade!  När jag köpte mig en alda och började odla vatten meloner insåg jag hur roligt det va igen.. HAHA. Vilken fjant. men det är kul, på jobbet pratar vi jämt om Farmville, jag och mina lika insatta arbetskollegor.. hahaha.. hur skulel det då lta om Susanne berättade om sin nya häst och jag kommer och säger att jag slutat? NÄE. det blir inget! Jaga är ett farmfreak helt enkelt!

på tal om jobbet. Mitt vikariat är förlängt till 23 Oktobet. Min chef kom fram till mig idag och gav mig en kram och  sa hur tråkigt hon tyckte det va att jag är tvungen o sluta. Att hon verkligen inte ville göra sig av med mig men att så va reglerna. och att jag skulle ge henne som referens och att hon skulle ge mig bästa möjligla betyg.  vad ska jag säga? Tack. men det känns surt.  Jag blir lite ledsen när jag tänker på det faktiskt..

PÅ MÅNDAG har jag och Linnea bokat in tid för vaxning, jag är lite nervös! hahaha.. men det kommer nog gå finfint! :D

imorgon blir det fejt med Ess efter jobbet. På torsdag dejt med äggis, och fredag PARTY! :D taggad taggad!


nej nu ska farmfreaket sussa, hoppas mina ananaser är färdiga =D


Jag kan inte sluta gilal den här låten, hur mycket jag än lyssnar på den.. och tro mig, det är X ANTAL gåner för mycket! haha. CP!

/malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: