2009-09-23
 21:42:32

23 September, 21.40

mina kära vänner!
Allt känns bra just nu, speciellt jobbet. Det känsn som om jag kommer så mycket bättre överens med alla andra som jag jobbar med nu. Jag har ju alltid haft mina tjejer men ja dom andra. Nu har jag ju gått på annelies schema och jobbat med alla vanliga människor och det känns faktiskt riktigt bra.. och absolut supertråkigt att sluta när allt är bra, men det är väl så det ska va, sluta när man ligger på topp, right?

träffade ess efter jobbet. satt och pratade om livet.. hahaha . allt känns bra just nu, helt enkelt.
är sjjukt taggad för fredag. utgång med tjejerna, tror att vi ska till Grodan även denna helg. men blir kuul =D så ska vi föra hos Malin i farsta, ska bli superkul och se hennes lägenhet som jag fortfarande inte har sett! =D 
 Jag känner för att gå ut och ragga.. hahaha. får man säga så? vilken otjejig tjej jag är. men jag trivs bäst så! otjejig. haha. bara ibland =D

sitter o pratar kläder med Lise. nu kom väl tjejen i mig fram antar jag. Planera kläder inför fredagen? haha funderar på att köpa något nytt,, eller ha den lila klänningen som även den "råkade" följa med när jag beställde den adnra klänningen från Nelly. haha.. vi får se. elelr min marinblå? den va länge sen.. SVÅRT!

Imorgon blir det jobb, sen SKA jag åka och säga upp mitt gymkort. jag är så slö så jag orkar inte ens åka dit. inte bra? så kan det gå!

Jag har iaf fått en Gratis vecka på Sats. Jag vill ju skaffa gymkort där, varför ska det va så dyrt? aja, nästa vecka får jag väl hänga där varje dag, haha! wish me luck!


för övrigt, så tappade jag min piercingkula idag! satt och pratade efter frukosten och så plopp! så skramlade det till på golvet.. så va den borta! den va ju så pytteliten och det va så otroligt smutsigt och äckligt på golvet i lunchrummet så hade ingen lust alls att leta reda på den.. så nu är jag utan piercing, bara ett fult hål i läppen!  känns helt otroligt naket.. jag vet inte. det är väl typ 4 år sen eller nåt jag gjorde den.. och det va säkert 3 år sen jag hade den ute eller böt stav eller nåt. så ja. helt konstigt känns det! försöker bita på den, men nä, det finns inget, pilla på den på utsidan, men NÄE den finns verkligen inte! hahaha.. CP.

imorgon är det samam tid igen, halv 7 - 3. party party, eller nåt sånt?


och idag ska jag bjuda på en gammal favorit. Kan inte bli mycket bättre än såhär! ;P HAHA!

/malle






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: