2009-09-08
 20:00:41

det händer

mycket kändes så otroligt dåligt igår. usch.
jag jobbade till stängning i söndags, så va hemma vid 11 efter att ha sprungit fårn jobbet till bussen med en massa jävla packning, efter som jag ahde lovat mormor att baka var det bara att sätta igång. vid halv 1 - 1 tiden va jag klar och jag stupade i säng. för att sova fram till 4 då det va dags att gå upp för att åka med bussen som gick 5 till jobbet, igen! kände mig rktigt dålig mene va inte mycket att göra. skulle ju bara jobba vid 1.. vid frukost frågade chefen om jag kunde stanna till 3.. okey då, tänkte jag.. jag står väl ut? och behövde framförallt pengarna.  vid 3 tiden frågade han om jag kunde stanna till 5.. jag kan verkligen inte säga nej i sånna lägen, och behbövde fortfaradne verkligen pengarna.. så blev en fet arbetsdag.. på bussen hem kände jag hur febern hade smugit sig på och jag hade fan ont i hela kroppen och världens hjärtklappning.. somnade direkt när jag va hemam vid 7.. och vaknade vid 4 igen när det  va dags att åka till jobbet, ibland är allt tungt!
jobbade o6.30 - 15 idag och samma imorgon.. pengar pengar helt enkelt.. eftersom jag är HELT pank för tillfälllet. kul? nää..
hur som, dom ringde mig från bromma igår och sa att dom inte kunde erbjuda mig tjänsten jag sökt, men att dom kkunde erbjuda mig en tjänst med färre timmar. efter en stunds fundering tackade jag ja! jag menar.. i det läget där jag snart kommer stå utan något jobb alls är det faktiskt bra. och jag tycker verkligen att det ska bli SÅ spännande! :D
fick sitta och göra nåt test för att få tillgång o jobba på flygplats nu över internet,, och så ska dom skicka in alla registerkontroller och allt va det va.. spännande  tycker jag!


förövrigt ahr jag världens bråk med pappa.. först handlade det om att jag tappade hans busskort och nu vet jag inte alls vad det handlar om längre.. det är jobbigt och tar på krafterna.. varför ska folk älta och vara så långsinta? orkaaaa

hur som är helgen planerad,, om jag nu inte jobbar. Fredag blir det middag & utgång med Parning, ägg & tejpen! det va så sjukt länge sen vi alla träffades så ska bli riktigt mysigt tycker jag, det ser jag verkligen fram emot! :)

Lördag har jag faktiskt iingenting alls bokat, vi får se vad det blir.

och söndagen ska släkten komma hit o fira min födelsedag. blir mysigt :)

va roligt att ens födelsedag utsetts till klamydiamåndag också? hahaha-  hur som. dom på jobbet ska sjunga min favvo låt "stockholm stockholm stad i världen..." i högtalarna.. hahaha. man kan ju hoppas iaf, det va ju till&med gamla tanterna som föreslog det.. haha!

nej, jag vill ha ett blombud på min födelsedag. haha.. jag och en johanna på jobbet diskuterade det idag. hon skickade blombud till en "killkompis" eller ex elelr hur det nu va som fyllde år idag.. det är ju egentligen värsta gulligt. jag har aldrig fått ett blombud nångång. så jag vart lite avis.. haha. . tänk o få ett riktigt fint blombud från en hemlig beundrare... hahahah .. nej men åh, det är faktiskt en gullig grej.


nu ska jag kolla på idol :D

/malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: