2009-09-29
 19:03:13

29 September. 18.53

idag, Grattis Ida! hoppas du har en underbar dag där borta på andra sidan! =D nu när du blir 21 och allt får du ju  dricka lagligt också! :D


Idag har vart,, jobb! 06.30 - 13. rätt skönt pass :) köpte med mig popcorn hem som jag poppade och kolalde på alla mina favorit serier som kommer ut idag, nyaav One tree hill & Gossip girl! Imorgon kommer även The hills & The city, första från den nya säsongen! ska bli jäävligt spännande! :D hihi.. kommer sakna LC i The hills dock, hon va min favvo.. snyggare kvinna får man verkligen leta efter! får väl se om det är värt att kolla på i alla fall.
Jag hatar popcorn, ska alltid envisas med att äta dom men dom fastnar ju ALLTID i tänderna.. nu har jag nån jävla kärnbit som ligger o skaver. det gör ooont :(

Sen har jag legat och kollat på 90210.. det är faktiskt bra.. gud vilken nörd jag är.. men jag tycker verkligen om alal sånnadär töntiga serier :) det är min grej helt enkelt!! haha..

ikväll blir det idol och sova tidigt, börjar ju som vanlgit halv 7 imorgon igen.. KUL! :S

Jag såg att jag inte haft en bra låt på länge, så här har vi en!

/malle






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: