2009-09-28
 17:10:31

28 september. 16.57

Måndag!
hihi har vart en bra dag. vaknade rätt tidigt imorse och förberedde mig för dagen! In till staden för att möta upp Linnea till odenplan för min vaxning! och SATAN säger jag bara, vad ont det gjorde. Jag har ändå både tatuerat mig och piercat mig på konstiga ställen men fan, inget tar det där tror jag? shiiit. men men lent o fint vart det, och fort gick det. jag trodde på riktigt att jag skulel avlida när jag låg där inne, haha!
när jag kom ut igen såg jag nog helt död ut, Linneas reaktion "MALIN, det ser ut som om du ahr fött barn eller något" hahahaha.. mjo, nästan!
vi åkte sen till hötorget där Linnea skulle byta ett par skor, och tog sen en fika och pratade om allt och ingenting, mysigt! Linnea är verkligen en så härlig tjej som man bara kan prata med om allt, så lättsam och härlig! helbra dag helt enkelt!

kom hem och kollade lite på 90210.. mysigt, för mig som älskar töntiga serier som vanligt! Camilal påminde mig om att nya säsongen av Desperate housewives börjat så jag kolalde på det avsnittet också, SÅ bra.. det är en serie, som har hållt på jävligt länge, 6 säsonger, men som jag fortfaradne tycker är lika jävla bra! inte många serier som klarar det tycker jag!

OCH! nu har jag och äggis bokat, den 23e ker vi till skövde för att se Dead by april! ska bli så mysigt o åka iväg, åka tåg, bo på hotell o gå på spelning! lite annorlunda grej till nåt ställe där man aldrig vart, ska bli MYS! :D jag är supertaggad, woho! :D 


NU.. mer 90210, yeeeha!

/malle


Camilla
PUBLICERAT: 2009-09-29, 07:40:41 | URL: http://isthe.webblogg.se/

SKÖVDE WOHOOOO =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: