2009-09-27
 21:51:34

27 September. 21.38

Helgen helgen helgen.
Jag har varit inneboende hos min kära vän Lise. I fredags gick flyttlasset, haha. Drog dit för att föra och fixa. blev fint, Hanna, sara Malin & Ida kom också dit för att föra, åkte sen till Malin i farsta där vi även mötte upp Jessica och Hanna. (Hanna x 2, Malin x 3 än så länge) Malins lägenhet va helt otroligt jättemysig o fin! vi drog oss in mot stan och grodan vid kanske 11 halv 12? hahaha va en härlig kväll som slutade på villovägar med gnisslande tänder (rysningar)  

på lördagsmorgonen smet jag tidigt öfr att åka till lise. FAN! så glömde jag mitt superfina hårband. det kommer jag ju aldirg få tillbaka nu, jävla fan klant! jävligt fräsch på tåget springer man på en från jobbet, gömde mig i hopp om a tt han inte skulel se mig.. usch. kortklänning världens klackar occh en allmänt sliten malin på tåget vid 10 på morgonen.. inte okey?

väl hos lise hade hon... sällskap! så jag hämtade mina blinycklar och gick o sussade i bilen i nåågon timme.. Sen blev det kebabätande med löken och garvande åt gårdagen. vi hyrde en film och somnade som två jon framför den.. allmänt.. trötta i skallen? vid 5 tiden va det bara att fixa sig i ordning och förbereda sig på kvällens bravader, vi drog förbi samma pizzeria som lunchen och köpte återigen pizza/pasta med oss.. Kebab till lunch och pizza till middag, oh yes! tog med oss maten till Sandra där det bara va att komma igång igen, middag, TP och ölspel, en riktig tjejkväll! haha.. vi drog ner till Station där sandras bror skulle spela.. va en trevlig kväll med många bekanta ansikten och roliga händelser. SStation stängde vid 2 och då drog vi till vendelsö på efterfest. eller ja, jag lise och brorsan. massa folk och en rolig kväll.

hemma hos Lise vid halv 6 på morgonen och då deckade man som årets.. bäbis. sov till halv 4 och ja,, livet är en fest, helt enkelt.  Bra helg!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: