2009-09-24
 18:40:36

24 September. 18.31

Dagens problem! vad ska jag ha på mig imorgon??
Funderar på den rosa/lila klänningen från nelly.. ELLER min en biege jag köpte i somras,, ELLER min svarta med bar rygg.. ELLER min marinblå från australien,, ELLER den röda? näää inte den röda.. tror mest på de 2 första alternativen.. men jag vet inte!! svårt svårt, ja riktigt jävla svårt!

funderar nästan på å köra nåt annorlunda o ha den lila.. kan bli kul? =D


vilka problem man har alltså.. Jag är riktigt hungrig.. Jag och Marco körde grillen till lunch, hahah sämst! men va faktiskt jättelänge sen jag åt där sist.. så jag fick lyxa lite idag kände jag! :)

TAGGAD för imorgon, ska bli KUL!

nej får skriva mer sen, NU middag! =P

/malle


Camilla
PUBLICERAT: 2009-09-24, 22:29:22

Jag tycker den från Nelly, så får jag se bilder på den sen =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: