2009-09-21
 22:35:00

21 September. 22.17

ÅH vad jag älskar bilder. det är bland det roligaste som finns att kolla igenom bilder från partykvällar ute på stan eller ja, nåt liknande. det är såå jävla kul ,jag kan verkligen sitta och skratta så tårarna sprutar för mig själv när jag går igenom bilderna.. hahaha.. sen är jag ju jävligt lättroad också.

Imorgon ska jag ringa och boka tid för vaxningen. Linnea ångrade sig så nu får jag åka själv. haha. så kan det gå! får tvinga med mig någon som får hålla mig sällskap.. haha!

Jag har precis smörjt in mig med mitt pink grapefruit bodybutter från bodyshop som jag fick av Jonna.  det luktar sååå gott och friskt :) kul med någon ny lukt, och denn lukat verkligen mumma!!
jag älskar verkligen body shops body butter. det är bäst.  jag har så jävla torr hud och det hjälper verkligen, brukar också få en massa prickar på armarna som nästan är som små finnar, men när jag använder bodyb. blir det verkligen mycket bättre. bäst!

Nu är nästan hela veckan bokad för mig.. skumt? jag som hatar att planera!
Jobbar fram till fredag. 06.30 - 15 varje dag.  på onsdag ska jag träffa Ess efter jobbet, på torsdag eller fredag ska jag försöka boka in vaxningen, på Fredag blir det utgång med Ida, Lise mfl :) och Fredag öl och spelning med Ess.. MYS!
ska försöka ta mig till gymmet imorgon efter jobbet, träna och säga upp gymkortet, jag använder det ju ALDRIG. sjukt onödigt. är ändå 500 spänn i månaden, kan man göra roligare saker för!

dags för förändring!

hur ledsen jag än är så gör den här låten mig alltid på topp topp topp humör!


/malle






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: