2009-09-21
 00:09:05

21 september. 00.07

kan inte riktigt sluta lyssna på låten nedan.. så oerhört.. jag kan inte hitta ord. med den riktiga videon så är den ännu bättre, men den går ju självklart inte att lägga in i bloggen.
det är konstigt egentligen, när man ibland hittar låtar som bara har det. som man känner sig helt rätt med. det där är definitift en sån låt för mig. helt perfekt.

jobebt var långt och tråkigt. nu ska jag krypa neri  min säng och sooova länge länge . för imrogon är jag ledig.

Sen jobabr jag fram till fredag, då är det utgång igen! Jag och Linnea har boakt tid för vaxning då också, spännande.

ska ävl kolal till farmen innan jag somnar. åt up min pannacotta som vart över sen i fredag när jag kom hem fårn jobbet. så god.. mums.

kom och tänka på.. i fredags natt va jag ute på villovägar på andra sidan stan.. gick lite vilse så satte mig på en parkbänk och väntade på personen jag väntade på. när jag satt där gick först 2 kilalr förbi och började äckla sig o ni vet "heej ähng med hem till oss" o usch.. men dom gick vidare, sen kom 2 andra killar, och den ena greppade tag i min arm och sa något i stil med "följ med oss" jag va ju rätt öhm,, full? så försökte bara rycka åt mig min aarm o säga "nejtack" men killen höll min arm i ett bengräpp och släppte inte och sa än en gång "följ med oss, NU" jag ryckteä n en gång åt mig armen vilket även denan gång misslyckades. killlens kompis drog tillslut med sig honom och sa väl "vi drar nu, kom igen, låt henne va" så gick dom tillslut iväg.
jag tänkte inte ås mycketp å det då, jag va ju så jävla full, men nu, alltså det kunde fan gått riktigt illa.. jävla läskiga människor på läskiga ställen.. nejtack, det va sista gången jag gick där ensam.  usch och fy. läskiga jävla människor. har aldrig riktigt tänkt på det här med att gå ensam.. där gick jag helt och hållet ensam på en helt och hållet okänd plats,, där jag överhuvudtaget inte kände någon? superfull dessutom.. hur jävla smart får man bli egentligen. oansvarigt? JA.


nu är det dags att sova.


/malle





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: