2009-09-17
 22:34:34

17 September. 22.30

Hej kompisar!
jag är fortfarande lite snurrig i skallen men det är lugnt! ni vet när man känner sig såhär obekväm i sin egen kropp eller bara allmänt obekväm med sig själv, så har jag gått runt och känt de senaste dagarna.. Jag vet inte riktigt varför, men irirterande är det!

Imorgon smäller det, tråkigt att folk  blivit sjuka och grejer men ska bli superkul och hänga med dom som kommer! jag börjar bli supertaggad, min nya klänning är jättefin (dock lite stor, men det funkar ändå) och allt kommer nog bli superbra. va och handlade ne massor med mat och grejer idag, systemet, klackade om mina stövlar.. när jag kom hem va jag heeelt slut och somnade. när jag vaknade var det bara o ta tag i det jag skulel göra, städa, tvätta mm. och tillslut gjorde jag pannacotta för morgondagen :) dom blev förhoppnignsvis braa! :)

ser fram emot en riktigt rolig kväll imorgon =D=D

/Malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: