2009-09-15
 22:06:12

15 September. 22.00

Hej vänner!
idag har varit en lugn och skön dag.
jobbade fram till 12, åkte hem, tog hand om min farm.. hahahaha.. snacka om att jag ä fast.
sen kolalde jag på de nya avsnitten av One tree hill och Gossip girl..  nej jag vet nte.. One tree hill gilladej ag inte alls, men jag vet själv att jag kommer fortsätta följa det.. jag är ju fortf en sucker för töntoga serier.
Gossip girl däremot va fortf som gamla vanliga, jag tycker om! :D hihi..

vad mer.. jag har fått lön idag! hm,, jag vill inte ens kolla på kontot.. 3000 till mamma, 2200 för bilen, 1300 tandläkarräkning.. o sen är det mobilen o grejer som ska betalas, USCH!
o så har jag ju beställt klänning o allt.. o sen allt till på fredag.. oj oj oj.. studs hejdå pengar.. ungefär..

jag ser jättemycket fram emot fredag iaf :) tror vi kommit överens om att dra till "grodans", nästan precis vid centralen såg shysst ut på bidlerna o öppet till 5, 21års gräns. låter perfekt! :D så party på fredag =D=D

dusch o sen sussa.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: