2009-09-14
 22:16:30

14 September. 21.53

God kväll!
Dagen har varit helt och hållet jättebra.. jag har kommit på att något som är väldigt r oligt med att fylla år är alla telefonsamtal, sms och andra hälsningar man får från folk..  det gör mig glad helt och hålelt även om det bara är en liten hälsning på Facebook. hihihi..

åkte ju, som jag sa innan, in till stan för att träffa Camilla och Sara. det va supermysigt, åt lunch på ett fik, och kollade runt i affärer. mitt mål va att hitta kläder till fredag men allt jag hittade va ett diadem,, men jag fick nöja mig så!  va iaf en hel mysig dag med dom 2 :) 
väl hemma kom pappa hem med blommor, hihi, mina favoriter! (Visserligen inget blomsterbud från en hemlig beundrare, men iaf, hahaha) Jag och mamma lagade en mumsig middag bestående av fläskfilé och klyftpotatis, pappas hemmagjorda bea och en god sallad.. MUMMA!

när jag kom hem bestämde jag mig för att beställa en klänning från nelly. lägger in en bild längre ner. hittade också en annan för 150 spänn som jag kände att jag kunde lyxa till med! :) imorgon får jag löööön! jippie! elelr ja, fy va tråkigt o betala alla jävla skulder o räkningar o skit.. men men.. kommer ju inte bli mycket kvar för mig o leva på.. haha..

imorgon är det halv 7 som gäller igen.. så är väl sovtajm nu antar jag!



här är iaf klänningen jag tillslut beställde för fredag! superfin =D

/malle

Una Tube Dress SEK 699, Rare Fashion - NELLY.COM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: