2009-09-14
 10:04:34

14 september. 09.45

hej mina vänner! :)
Idag blir jag 21.. det känns konstigt,, för det känns inte alls? haha mamma och pappa kom in och sjöng för mig imorse, precis som när man va liten.. jag kommer ihåg när man låg vaken heeela natten och va så sjukt pirrig inför att dom skulle komma sjungandes.. men det är gulligt, det skulle fattas något om dom inte kon in och sjöng när man fyllde år.

idag är jag ledig från jobbet, skönt! Ska in till stan för att fika och lite så med camilla och kanske sara senare, ska bli mys mys. sen ska mamma och jag laga en supergod middag :) eftersom jag fyller år får jag välja, hihihi..

Jag vill ha en longboard,, och så klart lära mig åka på den.. haha.. den dagen jag flyttar härifrån ska jag införskaffa en direkt och sälja min bil.. haha.. åh va det vore kul, jag vill ha en nu!
Jag kommer ihåg en gång för några år sen då jag och camilla fick något ryck och köpte en varsin skateboard, bara från ingenstanns. ingen utav oss hade någonsin stått på en så vi ställe oss på någon öde gata mitt i stan för o öva.. hahaha det va roliga tider det.. <3

Jag fick 2 supersnygga tröjor och en SUPERSNYGG keps igår. det gillar jag :) så idag bliir det no keps och ena tröjan iaf.. får sevad det blir till =D

önskar jag fick min lön idag.. vill shoppa!! men får väl lugna mig lite..

Om 2 helger spelar Plan Three på ollan i haninge, så jag och Ess har bestämt att vi ska dra dit och kolla på det, ska bli sjukt roligt :) Dom är faktiskt riktigt bra, så det ser jag fram emot! :) den här låten är super!

/Malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: