2009-11-16
 18:45:45

svart svart svart

Klädsel: Svart från topp till tå. Byxor (ej jeans eller leggings) eller knälång kjol. Tröja, skjorta, linne med en kofta över eller liknande. Uppsatt hår. Inga Piercingar. Får gärna se lite "uppklätt" ut.

Vad ska jag ta mig till.. jag måste definitivt göra något åt min garderob. De senaste åren har jag ju bara jobbat på coop, där klädseln har varit, ja, coop kläder? och inget annat än så.. min garderob består förtillfället endast av festkläder och lite smått och gott annat, men jag äger inga savrta vardagskläder som dessutom ska se "uppklätt" ut på ett bra sätt.. detta är svårt! På onsdag blir det helt enkelt en shoppingrunda för att införskaffa lite nya svarta kläder.

JA! jag glömde ju säga. Idag ringde dom från Bromma flygplats, butikschefen för deras taxfree butik, och ville att jag skulle komma och börja lära mig! Helt oväntat och en otroligt bra tajming, jag är överlycklig :) Jag är inte längre arbetslös! (2 veckor av detta räckte gott och väl!) det var så länge sen jag hörde av dom så jag trodde det hade runnit ut i sanden.. men icke, jag är överlycklig! Så på torsdag ska jag dit och jobba mitt första pass,, eller lära mig hur det går till och så vidare. Jag är supernervös men väldigt, väldigt glad!

Mitt problem nu är ju då klädseln.. och vad har man för skor? det måste jag nog riniga och fråga, för jag har verkligen ingen aning om det..

Jag hoppas verkligen det går bra och att det är ett jobb som passar mig :)  det vore så fantastiskt lägligt :)

det känns verkligen som om allt börjar gå bra nu, åt rätt håll. Jag behöver det här. Det är verkligen så BRA! =D


/malle


CG
PUBLICERAT: 2009-11-16, 22:01:56

GRATTIS igen Molle!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: