2009-11-25
 19:51:01

sushi & click

God kväll mina damer & Herrar.

Ligger här och kollar på Biggest looser.. rätt kul o se hur mycket dessa lass faktiskt kan gå ner. och så är det kul o se hur vissa blir så sjukt söta i ansiktet när dom blir av med allt fett.. kul!

Idag sov jag riktigt länge, det behövdes. Kollade på "slumdog millionaire" ingen hit i mina ögon.. många som sagt att den va sjukt bra men näe.. den va lite seg.. inget för mig.

åkte sen till sandra för att umgås lite,, pratade om helgen knäppa grejer och skrattade en hel del åt mycket.. Vi började gå igenom lite av sandras gamla skivor och gjrode en liten nostalgi tripp.. "ÅH, det här måste varit ifrån när vi brukade hänga med domdär.." bla bla osv.. det va riktigt roligt!
Bestämde oss sen för att kolla på film och äta sushi,, så tog en tripp ochh köpte lite sushi.. kollade på filmen "click" och grät en skvätt.. det får man göra ibland.

ugga, jag vill ha en mysis.


/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: