2009-11-16
 00:13:33

Söndag kväll, 23.53

god kväll mina vänner.
Jag börjar klättra uppåt och hitta ut från mitt gråa hål jag befann mig i större delen av denan vecka.. det känns bra. även fast saker är lite svårt och tungt just nu försöker jag helt enkelt ta mig an de bra grejerna och hålla mig sysselsatt, ,det är den bästa medicinen för mig.

Ikväll var Cg här och vi hade filmkväll, myspys. Vi började mes Stockholm Boogie (heter den så?).. en riktigt skön o avslappnad film tycker jag.. jag gillar när man kan kolla på film men samtidigt sitta o snacka o inte vara "helt med i filmen" men samtidigt kan hänga med.. hahaha nu vart det konstigt men ja.. LÄTT helt enkelt..
åt lite middag och bestämde oss sen för att kolla på Paranormal Activity som CG ville se. så vi förberedde oss i min säng med massa kuddar och annat för en läskig skräckfilm..  men näe.. den va skön för den va inte så läskig, haha, 2 dåliga skräckisar på en helg är för mycket, haha. den va jävligt seg men nattscenerna va ju självklart lite läskiga.. och slutet, självklart. den va ju helt klart bättre än drag me to hell som jag och Lise såg i fredags men fortfarande ingen hit precis. den va konstig. Jag tycker psyk-skräkkfilmer är värst, dom blir jag mest rädd av.. övernaturliga grejer känns ofta för tillgjort och fejk,, men ja, det kan ju bli läskigt ändå.. haha.
Men min och CG's film kväll såg faktiskt inte ut som dom brukar göra,,, Ett stort steg i rätt riktning togs, vi dippade grönsaker! En vanlig filmkväll med oss brukar bestå av fet skräpmat, chips och dipp, och massor av godis.. men idag var det gurka och morötter som gällde, jag är faktiskt sjukt stolt, haha! vi brukar alltid "dra ner" varann ananrs och bli sjukt onyttiga.. men inte idag :D:D

förövrigt bled det här en helt vit helg. det behövde jag, så jag har varit duktig! laddar inför nästa helg då det är ganska mycket planer, hihi, jag är redan taggad =D

Innan CG kom hit idag hann jag faktiskt med att byta däck ute i ösregnet.. haha jag har ju envisats med att byta mina däck själv så idag kände jag att det var dags.. jag vet inte varför men jag känner mig faktiskt lite duktig när det är avklarat.. och inte så tjejig som jag kan känan mig ibland, haha,, det är faktiskt lite roligt =D så nu är jag förberedd för snön!

i veckan ska jag försöka hålla mig så sysselsatt jag bara kan,  imorgon ska jag försöka börja med en joggingrunda på förmiddagen, fortsätta storstädningen av huset, kanske hinner tvätta lite? och det är ju måndag så Desperate Housewives avsnittet kommer ju, wiiha!
Jag måste också hinna sola lite denhär veckan, känner mig så sjukt blek o ful så ska unan mig själv o få sola lite (trottsa tt jag evt hur dumt det är) det är så orättvist att jag är superallergisk mot brun utan sol..  jag köpte för några år sen en sånhär vanlig hudkräm med bara lite lite brun utan sol i o smörjde in benen,, utslag över heeela benen och det klade så jag inte trodde deet va sant.. fortsatte ett tag men det vart bara värre.. försökte ett år senare igen men det va lika dant igen..
när jag kom hem ifrån australien ville jag smörja in ansiktet med lite brun utan sol eftersom färgen i ansiktet försvinner så fort, haha, det skulel jag aldrig ha gjort. fick utslag i hela pannan och det såg ut som om jag ahde världens sämsta hy. och båda mina ögon svullnade upp som globar, Fyfan!

jag måste också färga håret en gång till, eftersom vissa delar av mitt hår inte tagit åt sig lika mycket av färgen som andra, buhu.

på fredag sak jag till ikea med mamma också, det blir kul, fix o trix, jag behöver en ny lampa till "köksdelen" av my house, vill också köpa lite ljus och såntdär.. nej fyfan vilket tråkigt inlägg för er o läsa.

vi hörs :)

puss! /malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: