2009-11-23
 22:44:30

Revenge of the Fallen

God kväll mina vänner! :)
Helgen har varit... rolig, bra, och jävligt flippad. en hel del ångest, varför ska man bli så jävla jobbig när man är full, och göra så sjuka saker?
fredagen var iaf första dagen på jobbet,  det gick bra men var väldigt annorlunda emot vad jag ahde förväntat mig. jag ahr en hel jävla del att lära mig.. alla parfymer säljandet och oj oj.. men det kommer med tiden!

Fredagen fortsatte direkt till Lise, vi drog til lsystemet, mötte sen upp Hanna, Malin & Ida för att äta middag. Ida jag och Lise ddrog sen o fixade oss hos lise och sen iväg för att fira hanna.. blev en sjukt rolig kväll som inte slutade i stan.. massa folk hos hanna, och jag kan nog prata för de flesta, det blev några glas för mycket.. Vi slutade upp på ollan, och gissa vad, jag kom inte in, HAHA. hur lågt får man sjunka,, hej jag heter Malin och jog kommer inte in på ollan i haninge, LYCKAT! Jag och Lise (som var rätt glad i hatten hon med) drog hem till henne med 2 av henens kompisar och efterfestade. vet inte när vi somnade men den kan väl varit runt 4.

klockan 6 vaknar den ena människan och är helt pigg och väcker resten av alla andra.. så kl 6 vaknade vi och sov inget mer under hela lördagen, UGGA. drog till Vega och käkade kebab sisodär vid 10. det va ju rätt trrevligt, åt cirka  3 pommes. sjukt seg!
Jag och löken drog tillbaka till henne och fortsatte med filmtittande och lite sånt,, men ingen sömn, drog och käkade på vårat favvo ställe som vi äterp å vvarje helg.. haha. bakis stället nr 1.
sen var det bara att ta nya tag.. fett snyggt!
vi sa som så, för att inte bli lika packade som sagen innan dricker vi bara vin ikväll.. det höll väl i ungefär.. inte så länge. Sandra kom över till lise och vi spelade vårat favvo ölspel och pratade barndoms minnen, sjukt kul va det :) men dendär tunga hatten thittade tillbaka rätt snart.
vi drog vidare till station som planerat,, ja det va en kul kväll. eller, jag blev så sjukt full, igen. gjorde massa jobbiga o pinsamma saker, det värsta är fan att jag snackar så jävla mycket o säger ås jävla sjuka saker.. så jävla irriterande,, och där kryper ångesten in rätt bra dagen efter, USCH! 
men men lördagskvällen (elelr morgonen) slutade iaf på ett bra sätt :)

på söndagen åkte jag tillbaka till lise vid 3 tiden eftersom jag sovit hemma.. vi åkte återigen till vårt favvo ställe och åt, denan gång pizza.. haha. yum yum. åkte sen till henne och låg och pratade om helgen bravader, pinsamma händelser o allt där till.. en helg med oss,, massa sprit,, ett mål mat om dagen som är nåt i sitl med pizza, kebab donken.. massa sjuka händelser och i princip ingen sömn, oh yes!
innan jag åkte hem åkte vi förbi donken och åt lite itll.. nyttiga flickor, oh yes!

idag bar det av till jobbet, ställde bilen i hanninge och åkte pendel o buss, fyfan, första och sista gången.. va en lärorik dag och börjar komma in i parfymdjungeln pch lära mig mer och mer..  köpte ne macka till middag/lunch,, när jag ätit upp den o bara hade lite kvar såg jag ett svart krulligt hårstrå, USCH FYFAN USCH! 
11 - 19 ok, men har så jävla ont i fötterna just nu, behöver massage, någon, snälla?
jag luktar en blandning av 17 parfymer.. tog iaf buss tvärbana o pendel till haninge och insåg att jag aldrig mer tänker åka komunalt till bromam flygplats, en gång för mycket!


nu måste jag fan slagga, för imrogon börjar jag ju 05.15.. när ska jag få sova ut egentlgien? nej men tror att jag är ledig rätt mycket efter imorgon..

på vägen hem satt jag och lyssnade på Bandit och dom hade "top 3" från soundtracket från Transformers Revenge of the fallen. så nu är jag helt såld och sitter o lyssnar på det.. gilalr verkligen låten not meant to be
 med Theory of a Deadman. nej gud va jag babblar. nu ska jag sussa de få timamr jag faktiskt får sova.. jag som ahde tänkt äta snabbmackaroner med ketchup..  har bara ätit den där krullhårsmackan idag, USCH.. nej det blir nog min frulle imorgon.


orkar inte ens leta låt idag.

men om jag hade orkat hade det varit 30 Seconds To Mars - Kings and Queens. för den kan jag bara inte få nog av.. jag vet inte varför men den låten får mig bara att känna mig.. GLAD, eller Lycklig.. jag känner typ för att göra en massa grejer jag aldrig skulle göra i vanliga fall. hahaha,

Hej, Jag heter Malin.. jag är bara.. lite konstig!

långt inlägg av en trött tjej.
jag vill ha en stoooor kram,

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: