2009-11-18
 11:07:47

Onsdag

goddag mina damer och herrar!
har precis kollat på 90210 och Melrose Place... egentligen inte speciellt bra just nu men ja.. utfyllnad? haha

Idag! Ska åka in till haninge för att sola,, sen möta upp ess och gå en prommis.. sen kommer mamma  och så ska vi leta lite svarta kläder - svarta skor, Jag frågade och det va tydligen pumps eller balelrina skor som gällde.. så jag vill nog hitta ett par pumps med en liten liten klack,, som är bekväma. funderar på att klippa mig? vi får se. mina toppar är helt sjukt slitna just nu. o så ska jag köpa hårfärg. wiiha

och! ikväll ska vi laga tacos! mums, det va länge sen jag åt det nu! hihi.

en kort uppdatering, på återseende!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: