2009-11-24
 21:28:49

New Moon

hej hej hej.
bäddade ner mig framför datorn och kollade på New Moon, och åt snabbmackaroner med ketchup.
somnade självklart efter ca 20 min och sov fram till 7. kollade om dne från början,, hjälp mig satt nästintill o grät hela filmen.. helt otroligt sorglig även om det inte alltid var på ett dåligt sätt..
Men det är i tillfällen som dessa, framför filmen där dom nästintill är besatta av varandra,, man känner sig så sjukt ensam.. för det gör jag nu. Är verkligen i en "jag är trött på att vara singel" svacka..  det va ett tag sen nu.. men det är så sant så sant. Saknar att ha en mysis att kolla på film med om kvällarna och  cuddla&skeda med innan man somnar.. och framförallt att sova brevid någon, som verkligen verkligen tycker om en för det cp man är.. men det viktigaste av allt,, någon man har sådär sjukt roligt med..
Jo, det sakanr jag just nu. Varför ska man ha blivit så störd och ha men för livet från tidigare sjuka saker. Va härligt det vore om man bara kunde träffa någon som man bara tyckte sådär jättemycket om, och som tyckte om en sådär jättemycket tillbaka,  och allt kändes sådär superbra med. som allt helt enkelt bara sätmmer med.. och framför allt, någon man bara kunde lita på så där direkt? vilket helt klart är mitt största problem.. Hur ska man kunna lite på någon ordentligt om man inte ens kan lite på sig själv?  det är väl här dom tidigare sjuka sakerna kommer in och ger en men för livet.. hahaha,, vaddå höga krav?
Men man kan väl få drömam sig bort lite.. för det behöver ju även puckon som jag göra ibland.

Nej, det saknar jag verkligen. Men vad gör man.. väntar på bättre tider? Jag antar det..

"När den rätte dyker upp, då säger hjärtat till, och då får huvudet säga vad de vill"

Sötaste citatet från Tzatsiki Morsan & Polisen.. vissa filmer sitter kvar i skallen på en, ha ha ha,.

På återseende.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: