2009-11-28
 19:11:25

Lördagkväll

hallå hallå.
Idag ahr varit en härlig dag. Jag slaggade hos Lise, mamma kom och hämtade mig vid 12 och vi åkte till ikea, sjukt mycket folk men vi gjorde en snabbvisit, köpte lite ljus och annat smått och gott, hämtade min bil hos lise och åkte hem,, köpte varsin pizza på vägen,, nam nam..

väl hemma kände jag att det var dags för storstäädning,, så nu har jag skurat kök och badrum, damsugit, städat garderoben, dammat av osv.. har nog lite kvar men det får räcka för idag, det känns fint och luktar gott, haha.

igår blev det jobb 15 - 20.. åkte direkt till lise för att sen dra vidare till sara för vin kväll.. lise och jag hade planerat filmkväll men blev ändrade planer, haha!
Så vin kväll med charader-spelet och massa snack, hade superroligt :) gud va roligt det där spelet va, vill definitivt införskaffa det.. garvade så man grät hela kvällen, haha!
runt 1 halv 2 drog lise och jag till henne för o slagga.. stanande vid statoil för lite godisinköp. mohahaha..


sitter o funderar på vad jag ska göra ikväll. Lise & Jag ahde tänkt dra till Johanna för Jul&Rockband kväll men tror Lise bangar och vet inte om jag vill gå själv.. Lise pratar om stan med Hanna & co men jag vet inte riktigt, är nästintill pank så vore väl inte den smartaste planen. kan det inte bara bli den 15e? jag vill ha lön..
elelr så stannar jag bara hemma och kolalr på film.. kan ju vara ett alternativ det med,, men ja,, då blir man ju lite lonely. hm. ja nu vart jag konstig.  vi får väl se.


/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: