2009-11-17
 00:20:43

kan inte soova

jag kan verkligen inte somna.. den senaste veckan ahr jag verkligen totalvänt på dygnet,,, inte riktigt kanske man somnar inte förns väldigt sent och går inte upp förns väldigt sent.. det här måste jag ändra på!

Den här veckan känns för övrigt väldigt bra! Imorgon eller onsdag ska jag försöka åka iväg o införskaffa lite svarta kläder.. men också köpa hårfärg, eftersom jag måste färga håret en gång till. färgen drog verkligen åt sig olika mycket på olika ställen, skumt. Jag vill också hinna sola.. och träffa Ess om hon blir piggare.. :)

Och på torsdag är det alltså dags för nya jobbet, spännande spännande ska det bli! men eftersom jag bara ska prova på och lära mig jobbar jag abra 4 timmar på torsdagen, om det går bra skulle jag jobba längre på fredagen.. det blir riktigt spännande.. =D peppad!

Är också jätte peppad inför helgen, ska bli superroligt, är sjukt partysugen efter att denan helg varit vit, bio &filmhelg. blir kul! =D


kanske ska göra ett nytt försök på att sussa. inte lätt när det är svårt.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: