2009-11-03
 00:01:38

JAG ÄR SÄMST..

...jag vet!
har återigen drababts av en "jag har absolut ingen lust att skriva" - svacka.. men nu kändes det bättre.
klockan är snart 24.00 och jag är absolut inte trött.. så det kanske är dags att försöka sig på ett nytt inlägg?
Idag har jag varit ledig, hade tid på UM kl 14.00 vicket förhoppningsvis gick bra.
Annars har jag,, verkligen inte gjort någonting. slö! Började kolla på nya versionen av Melrose Place.. ingen topp kanske men jo, det kan nog funka,
 Jag + töntiga serier = sant. helt klart.
Helgen var trevlig. Fredag blev vin med löken efter jobbet. Satt os henne och hällde i oss vin för att senare gå till ollan. Eftersom det jag ätit únder dagen va en grilald baguette på jobbet och 2 mackor hemma slutade kvällen inte allt för bra. det blev inte bättre av att lise lurade i mig en shot när vi kom fram.. jag kan verkligen inte shotta! jag kan inte komma ihåg en gång det slutat bra när jag shottat.. det blir alltid kaos!
blev iaf en relativt tidig kväll för mig (tror jag? drog iaf innan alla andra..)
Lördagen va inte en trevlig dag, vaknade hos lise med en död mobil och mådde allt annat än bra. UGG.. åkte hem vid 1 tiden för att ladda min döda mobil och piggna för kvällen.. Stefifes 21-års fest :) hihi
va väldigt seg i början men kom igång och det av en rolig kväll med tjejerna. Jag som skulel klätt ut mig till skurt fick köra min backup.. = smurf. skulle åkt in till stan och köpt färg på lördagen men med tanke på mitt tillstånd va det bara att glömma..  men smurf funkade det med =D

Söndag.. vaknade hos Johanna och låg och pratade ett bra tag.. skulle sen åka hem men Lise ringde så jag plockade upp henne och vi tog en tripp förbi donken och pratade om helgens bravader.. hahaha..

sen bäddade jag ner mig i soffan med en skål med popcorn och en stor kopp te! mys.
bilder kommer, nu ska jag försöka sova lite. =D

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: