2009-11-18
 17:50:53

Idag

Hey! :D
idag har varit en bra och trevlig dag, bortsett från att tele2 nätet är SÄMST!
Jag tvingade mig själv att gå upp kl 9 eftersom jag totalvänt på dygnet, kolalde lite på tv och sådär.  tog sen bussen in till haninge, solade lite, mötte sen upp sandra, drack lite kaffe och spelade lite kort. trevligt som vanligt! :D
efter problem med mobiler o skit fick jag tillslut tag på mamma och vi möttes upp i haninge för att leta reda på lite svarta kläder.. Köpte en svart kjol på MQ.. den va faktiskt snygg.. hög i midjan och knälång.. jo jag gillar den! sen köpte jag ett par skor från Esprit, med en liten klack.. Pumps typ? det fick räcka för idag,, 1000:- fattigare. :P

fick lite panik eftersom butiks chefen på´nya jobbet ringde när jag solade, så när jag skulle ringa tillbaka efter fungerade det då inte, jävla tele2. så fick bli en snabb shoppingrunda så jag kunde åka hem och ringa henne. så ändrade planer, hon skulle inte hinna lära mig och allt sånt imorgon så det är uppskjutet till Fredag. men det är lugnt för mig!
så imrogon blir det nog lite mer sol! och jag hann inte med att köpa hårfärg så det blir nog imorgon också,, och strumpbyxor!

så nu är det snart dags för tacos.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: