2009-11-24
 15:31:52

Hej Bromma!

Idag var en superbra dag på Bromma, jag ttrivs mer och mer för varje dag som går och idag kändes till&med riktigt bra! =D
Jag börjar lära mig om alla parfymer hit och dit, mysk doft och allt vad sjutton där till.. det känns kul, att man börjar komma igång :)

Jag har hittat några dofter jag är lite små sugen på att köpa med mig hem.. Bla är det Donna Karans "Be Delicious Fresh" söta rosa äpplet som luktar såå härligt.. den kan det nog bli..

förövrigt började jag klr 05.15 igår.. så sjukt ont i föttterna efter denna långa dag,, snälla, ge mig fotmassage?  tror jag fick sova ca 3 timamr inatt så tänkte bäddan er mig framför en bra film nu och ta igen lite sömn.

för övrigt står städning högst upp på listan.. blir nog lite senare ikväll eller om jag har otur så blir det imrogon..

Dagens låt. Paramore,, som för övrigt spelar på Arenan på lördag tror jag det va.. jag är lite sugen alltså... men vad gör man!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: