2009-11-12
 13:16:54

grå

jag har verkligen hamnat i världens gråaste och deppigaste period.
Igår gick jag inte upp ur sängen en enda gång förns klockan 7 på kvällen då mamma näst intill tvingade mig att komma in och äta. Idag... har ingen lust att gå upp idag hellr. varför ska jag gå upp eegentligen. väntar ju ändå bara på att gå och lägga mig igen. uch det här känns verkligen värdelöst.. har ingen som helst lust med att hålla på och.. ja-
känner för o äta mig tjock. tjockARE.  det vore ju ännu bättre.

imorgon får jag min lön, och dne va kass. tror jag ska åka till stan imorgon och handla lite grejer, istället för att sitta här och glo.  elelr nåt sånt.

nej, dags att rycka upp sig. så här kan man ju inte fortsätta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: