2009-11-26
 12:04:36

Feberfrossa

godmorgon!
usch vilken hemsk natt, somnade med väldigt ont i halsen.. 2 tjocka täcken + en filt och frös som en liten unge.. hade redan proppat i mig ipren men världens feberfrossa.  åt en till nån gång under natten och vaknade på morgonen vid 8 av värmeslag. och halsen svullen som en jävla boll..
kollade avsnitten av The Hills och The city och somnade om en stund.. fick lite lust att kolla på Juno,, så det gjorde jag.. och nu känner jag mig faktiskt lite piggare.. halsen börjar kännas hel igen..
Såg reklam på tv för nån halstablett som dödade bakterierna,, den ska jag nog köpa..

För.. jag ahr ju lovat att jobab idag,, och det känns inte lägligt att ringa och sjukanmäla sig det första man gör.. så halstablett och ipren.. det får vara min räddning idag!

Nu hittade jag äntligen en design till bloggen som jag gillade, ändrade lite, men visst vart den bra? =D kändes lite.. jag!

så idag blir det jobb 15 - 20.. sen är jag ledig helgen,, och fredag! skönt! får se hur mycket jobb det blir näästa vecka.. men men.. nu ska jag duscha o fixa mig iordning,, undra om det är köer på eftermiddagen så här.. det borde ju vara åt andra h åller på essingeleden, eller? jag ahr så dålig koll.. men borde ju inte vara så mycket halv 3.. känns inte som det iaf.. 

det bästa nu är att jag kommer börja få lön den 25 igen,, på coop va det ju den 15e! det känns bra! =D

nej somsagt, dusch o fix.


varför ska det va så fula bildspel på låtarna man vill ha med. hur som, jag älskar den här låten! va ett ta sen jag hörde den ochc vet att jag ahft med den förut.. men.. jag gilalr den =D


/malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: